mspjosm-212x300-1

“Medycyna Sportowa” jest oficjalnym organem prasowym Zarządu Głównego Polskiego Towarzystwa Medycyny Sportowej i ścisłym współpracownikiem wielu innych Towarzystw Naukowych.

Indeksowane w: Index Copernicus, SPORTDiscus, Central and Eastern European Academic Source, EMBase collection, PSJD, Google Scholar i Polish Medical Bibliography (GBL).
Aktualna punktacja czasopisma: ICV: 100.00, 20 pkt MEiN

O poziomie czasopisma decydują polscy i zagraniczni specjaliści zasiadający w Radzie Programowej, a są wśród nich eksperci ortopedii, traumatologii, rehabilitacji, fizjoterapii, kardiologii i in.

Odbiorcami kwartalnika są lekarze (reprezentujący różne specjalności podstawowe,  w tym lekarze medycyny sportowej, lekarze medycyny rodzinnej), rehabilitanci, trenerzy i działacze sportowi, sportowcy i miłośnicy sportu.

INFORMACJE OGÓLNE:

Cykl wydawniczy: kwartalnik;
Format: 205 x 290 mm (szer. x wys.);
Zasięg:  międzynarodowy;
Forma wydawnicza: druk i on-line;
Papier: kreda 115g;
Okładka: kreda 220g, lakierowana;
Cena detaliczna: 20 zł;
Wersja językowa: polsko-angielska (pełna treść publikacji);
Nakład: 2 200 egz.;
Dystrybucja:

  • prenumerata,
  • sprzedaż detaliczna przez wybrane księgarnie na terenie kraju,
  • stała promocja podczas kongresów i konferencji naukowych na terenie całej Polski (przedstawiciele wydawnictwa są zapraszani i obecni praktycznie na wszystkich ogólnopolskich spotkaniach naukowych, seminariach, targach specjalistycznych obejmujących tę tematykę, jak również na wybranych konferencjach regionalnych).


PLAN WYDAWNICZY

Częstotliwość: 4 numery w ciągu roku (kwartalnik)

Planowane terminy w wydawnicze:

Nr 1 w danym roku wydawniczym – marzec/kwiecień

Nr 2 w danym roku wydawniczym – czerwiec/lipiec

Nr 3 w danym roku wydawniczym – wrzesień/październik

Nr 4 w danym roku wydawniczym – grudzień/styczeń


FORMY WSPÓŁPRACY

REKLAMA STANDARDOWA
Reklama stała w miejscu wskazanym przez redakcję lub w innej, atrakcyjniejszej lokalizacji, np. okładka, gruba karta (gramatura okładkowa), która rozpoczyna bądź kończy dział naukowy lub przy spisie treści.
Format reklamy dowolny.
Umożliwiamy formę tzw. rozkładówki zarówno wewnątrz pisma, jak i na I okładce.

WRZUTKOWANIE
Umieszczenie materiałów promocyjnych wewnątrz czasopisma (np. przy wybranym artykule naukowym).
Format dowolny, waga do 10 g.

ARTYKUŁ PROMOCYJNY
Reklama, która swoją formą ma przypominać artykuł naukowo-informacyjny. Tekst na temat określonego produktu, usługi lub firmy, umożliwiający zaprezentowanie oferty w sposób ciekawy i niekonwencjonalny.


REKLAMA I DANE TECHNICZNE

OKŁADKI:

  • I strona okładki      – 8 000 zł (rozkładana, do dyspozycji są 2 strony A4)
  • II strona okładki    – 4 200 zł
  • III strona okładki   – 3 800 zł
  • IV strona okładki   –  5 500 zł

W ŚRODKU CZASOPISMA:

  • cała strona A4       –  3 500 zł
  • I strona wewnętrzna przy spisie treści – format: 205 mm szer. x 290 mm wys. (spady – 5 mm)          –    3 800 zł
  • rozkładówka (poza częścią redakcyjną) – format: 410 mm szer. x 290 mm wys. (spady – 5 mm)       –    5 500 zł
  • gruba karta A4 (gramatura okładkowa, rozpoczyna bądź kończy Dział Naukowy)                                  –    4 000 zł
  • ½ strony A4 – format:- pion: 90 mm szer. x 260 mm wys. (w ramce) – poziom: 190 mm szer. x 135 mm wys. (w ramce) – 1 800 zł
  • ¼ strony A4 – format: 90 mm szer. x 135 mm wys. (w ramce)  – 1 000 zł

ARTYKUŁY SPONSOROWANE:

  • 1 strona A4 (czarno-biała) – 2 200 zł

Uwaga: w przypadku większej objętości – cena do uzgodnienia

WRZUTKOWANIE:

  • do całego nakładu  1 zł
  • do wydań specjalnych (kongresowych) 1,5 zł

Uwaga: format insertu dowolny, waga do 10 g

Przedruk artykułu z publikacji naukowej:

5000 szt. i więcej – 4,00 zł netto/1 egz.
4000 szt. – 4,50 zł netto/1 egz.
3000 szt. – 5,50 zł netto/1 egz.
2000 szt. – 6,50 zł netto/1 egz.
1000 szt. – 7,00 zł netto/1 egz.
800 szt. – 7,50 zł netto/1 egz.
500 szt. – 8,00 zł netto/1 egz.
200 szt. – 11,00 zł netto/1 egz.
100 szt. – 13,00 zł netto/1 egz.

PREFEROWANA FORMA MATERIAŁÓW REKLAMOWYCH:

  • plik .ps (post script, kompozyt CMYK)
  • plik .eps (fonty zamienione na krzywe, tryb koloru: CMYK)
  • plik .cdr ver. <9 (fonty zamienione na krzywe, tryb koloru: CMYK)
  • plik .tiff (minimalna rozdzielczość 300 dpi, tryb koloru: CMYK)
  • plik .pdf (kompozyt CMYK, press quality)


Formularz zamówienia